parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

ترکیدن لوله آب سبب تخریب دو منزل مسکونی در نیاوران شد

این مورد را ارزیابی کنید
(198 رای‌ها)
جهت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اينجا کلیک کنید.

حوادث


ترکیدگی لوله آب در محله نیاوران سبب تخریب ۲ ساختمان و آب گرفتگی معابر و تعداد دیگری از ساختمانهای این منطقه شد
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتشنشانی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: سامانه ۱۲۵ در ساعت ۴:۵۰ صبح روز چهارشنبه در جریان وقوع یک مورد حادثه ترکیدگی لوله اصلی و آب گرفتگی در شمال پایتخت قرار گرفت که پس از اطلاع آن به ستاد فرماندهی، آتشنشانان دو ایستگاه ۶ و ۶۴ به همراه گروه نجات این دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدنند.به گفته او پس از حضور آتشنشانان در محل، مشخص شد که ترکیدگی لوله اصلی آب در این خیابان سبب نفوذ آب به تعدادی از ساختمانهای محله شده که از این میان دو ساختمان سه و پنج طبقه نیز تخریب شدهاند. دو زن نیز در جریان این حادثه در ساختمان سه طبقه محبوس شده بودند.او گفت: آتشنشانان اقدام به ایمنسازی محل کرده و در مرحله نخست دو زن را از ساختمان خارج کردند.سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه معابر این محله نیز دچار آب گرفتگی شده بود، گفت: آتشنشانان و عوامل گروههای نجات، پس از نجات این دو زن، اقدام به خارج کردن آب از ساختمانهای منطقه و همچنین معابر کردند و پس از ایمنسازی محل، به عملیات خود خاتمه دادند. پایگاه خبری ۱۲۵ در این باره نوشت: ترکیدگی لوله اصلی آب ساختمان ۳ طبقه را در نیاوران تخریب کرد و موجب تخلیه ۵۰ واحد مسکونی در نیاوران شد.
در پی تماس ساکنان یک ساختمان با سامانه ۱۲۵ و ابراز نگرانی و اضطراب از ریزش ساختمان و نشست زمین در خیابان نیاوران، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، کوچه مرجان، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات ۴ ایستگاه ۶۴، ۶ و دو گروه امداد و نجات این ایستگاه ها را ساعت ۴:۵۰ بامداد امروز چهارشنبه به محل حادثه اعزام کرد.
بر اساس گزارش این حادثه، با ترکیدگی لوله اصلی آب در خیابان نیاوران بخشی از کوچه مرجان نشست کرده و طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه نیز تخریب شده است و دو زن نیز در زیر آوار گرفتار شده بودند که بلافاصله توسط نجاتگران آتش نشانی از زیر آوار بیرون کشیده شده و تحویل امدادگران اورژانس شدند.
در این حادثه همچنین ۳ طبقه دیگر ساختمان در حال ریزش است و به ساختمان ۵ طبقه مجاور این ملک نیز خساراتی وارد شده است که نیروهای عملیات آتش نشانی برای ایمن سازی و جلوگیری از خطرات دیگر، به تخلیه ساختمان و انتقال ساکنان به بیرون اقدام کرده اند که ۵۰ واحد مسکونی و ۱۵۰نفراز ساکنان محل را ترک و در خارج از ساختمان به سر می برند.
همچنین نیروهای اداره آب و فاضلاب در حال تعمیر این خط لوله آب هستند.
عکسها: ایسنا، پایگاه خبری ۱









برای تشخیص ترکیدگی احتمالی لوله آب با دستگاه پیشرفته در خدمت شما همشهریان عزیز هستیم.لطفا برای دیدن اطلاعات فنی بیشتر و شماره های تماس جهت تشخیص ترکیدگی لوله اينجا کلیک کنید.
مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری