parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

گله مدیرعامل آبفای قم به لاریجانی از دست مشترکان بد حساب

این مورد را ارزیابی کنید
(52 رای‌ها)
گله مدیرعامل آبفای قم به لاریجانی از دست مشترکان بد حساب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس عبدالحمید توکلی بینا در نشستی که در حاشیه دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی در شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: تأکیدات دکتر لاریجانی به مسئولان موتور محرکه استان را برای مدیریت سال‌های ۸۸ تا ۹۱ بحران خشکسالی بسیار خوب به حرکت درآورد.

وی با تشکر از حمایت‌های دکتر لاریجانی از بخش آب، به برخی از موفقیت‌های شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و یادآور شد: آبفای قم در ارزیابی‌های سال ۹۲ رتبه سوم در سطح کشور کسب کرد و در سال گذشته نیز در بخش کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب رتبه نخست کشور را به دست آورد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به پیشرو بودن آبفای قم در سطح کشور در اجرای برخی از طرح‌ها اشاره کرد و طراحی چهار درگاه برای دسترسی مشترکین به خدمات آب و فاضلاب، اجرای شبکه آب شیرین برای نخستین بار در کشور، اجرای طرح تنوع محصول آب و تولید ۴ نوع آب متناسب با مصارف مختلف و کنترل هوشمند تأسیسات و شبکه در تمام شهرهای استان را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

مهندس توکلی بینا با اشاره به اهمیت کنترل آنلاین و هوشمند تأسیسات و شبکه آب در شهر خاطرنشان کرد: این پروژه از کارهای مهم در صنعت آب و فاضلاب کشور و بسیار تأثیرگذار در مدیریت بحران خشکسالی به شمار می رود که  به ما کمک کرد از جیره‌بندی ۱۰ ساعته آب در بحران کم آبی جلوگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به حجم ذخیره مخازن آب قم گفت: در حال حاضر ۲۳۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن در حال بهره‌برداری است و ۱۰۰ هزار مترمکعب نیز در حال ساخت است که تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که جزو شاخص‌های خوب به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به پروژه‌های انجام‌شده برای افزایش ظرفیت تأمین آب قم اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر مشکل ظرفیت نداریم و قم، قنوات، کهک و سلفچگان از آب سرشاخه ها منتفع شدند.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از مشکلات شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: زیان انباشته آبفای قم در پایان سال ۹۳ حدود ۱۴۰ میلیارد تومان است و در حال حاضر نیز ۳۰ میلیون بدهی داریم و حدود ۱۹ میلیارد تومان طلب ما از مشترکین است.

توکلی بینا در پایان سخنان خود بحث نگهداری و تعمیرات تأسیسات آب و فاضلاب را بسیار با اهمیت عنوان کرد و از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست تا تمهیداتی اتخاذ گردد تا ردیف‌های ملی و استانی در این زمینه تخصیص داده شود که بتوان کیفیت خدمات را افزایش داد و ارتقای سطح سلامت و امنیت غذایی جامعه کمک کرد.

منبع : آب و فاضلاب قم

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری