parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

کارزار فرهنگی صدای پای آب در آبفای منطقه یک برگزار شد

این مورد را ارزیابی کنید
(22 رای‌ها)
کارزار فرهنگی صدای پای آب در آبفای منطقه یک برگزار شد

دعوت نمادین کودکان به صرفه‌جویی در مصرف آب

کارزار «صدای پای آب» با حضور شماری از کودکان، نوجوانان، مدیران رادیو ایران، برخی از مدیران منابع آب کشور و گروه مروجان فرهنگ مصرف آبفای منطقه یک مقابل پارک ملت برگزار شد.

در این برنامه کودکانی که از سوی روابط عمومی آبفای منطقه یک دعوت شده بودند، به صورت نمادین مردم را به صرفه‌جویی در مصرف آب دعوت کردند.

اجرای نمایش‌های نمادین با هنرمندی کودکان از جمله نمایش دسته‌جمعی چتر وارونه، نصب پلاکارد و نیز حمل پوسترهای دست‌نویس همراه با دیوارنویسی پیام‌های ویژه توسط کودکان از فعالیت‌های این کارزار بود. 

رضا راعی مدیر کل مطالعات منابع آب ایران در حاشیه این برنامه با بیان این‌که بچه‌های امروز، مدیران آینده کشور هستند، گفت: امیدوارم صدای پای آب که کودکان اجرا کردند به گوش تک‌تک مردم کشور برسد.

وی با اشاره به این‌که ذهن بچه‌ها مثل لوحی سفید و پاک است، اظهار کرد: اگر بچه‌ها از همین کودکی درست آموزش ببینند، هرگز مسئله مهمی مانند حفظ منابع طبیعی را فراموش نمی‌کنند.

مدیر کل مطالعات منابع آب ایران گفت: می‌توانیم از کودکان به عنوان همیاران آب در سطح استان‌ها، شهرها و روستاها استفاده کنیم؛ به صورتی که آنان به کمک دولت و وزارت نیرو بیایند و درست و بهینه مصرف‌کردن آب را آموزش بدهند.

عبدالله اسکویی مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز گفت: به بچه‌هایی که امروز اینجا هستند نباید به عنوان مصرف‌کننده آب نگاه کنیم؛ آنان آینده‌سازان این کشور هستند و از هم اکنون یاد می‌گیرند چگونه از سرمایه‌های خود نگه‌داری کنند.

هم‌چنین بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران درباره برگزاری این کارزار گفت: محیط زیست، خشک‌سالی و کمبود منابع آبی از مباحث جدی است که بارها در ابن باره صحبت شده است و رهبر معظم انقلاب هم بر این مسئله تاکید جدی دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در رادیو ایران کارزار صدای پای آب را با حضور کودکان برگزار کنیم.

 وی ادامه داد: رادیو ایران امسال توجهی جدی به محیط زیست دارد و برنامه‌های متنوعی در این باره تولید خواهد کرد.

احمدپور گفت: با توجه به این‌که برنامه‌های رادیو ایران گروه‌های سنی مختلفی را در بر می‌گیرد به همین دلیل قصد داریم باز هم کارزارهایی با موضوع محیط زیست و در رده‌های مختلف سنی برگزار و از این طریق فرهنگ‌سازی کنیم.

در پایان این کارزار، بیانیه کودکان در حمایت از صرفه‌جویی و بهره‌وری در مصرف آب خوانده شد.

منبع :  شرکت آب و فاضلاب استان تهران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری