parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

چگونه مغزی شیرآب آشپزخانه را تعویض کنیم

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1576 رای‌ها)

فرقی نمی کند یک شیرآب مدرن داشته باشید یا نوع قدیمی آن را؛ چکه کردن شیرآب را هرکسی می تواند تعمیر کند.
مراحل:

چگونه مغزی شیرآب آشپزخانه را تعویض کنیم
1- ابتدا شیر فلکه آب که آب مصرفی را تامین می کند، ببندید. اگر بتوانید آب را مستقیما از قسمت پایینی شیرآب یا از پشت دیوار قطع کنید، بهتر از قطع آب کل خانه است. در مورد شیرآبهای تک اهرمه امروزی مطمئن شوید که هم آب گرم و هم آب سرد را قطع کرده‌اید و فرقی نمی کند بر روی کدام حالت کار می کنید.

چگونه مغزی شیرآب آشپزخانه را تعویض کنیم
2- دسته شیر - پوسته - را با برداشتن پوشش کوچک وسط آن بردارید و پیچ دسته را باز کنید. به آرامی دسته را بردارید- ممکن است برای برداشتن آن مجبور شوید به آن ضربه بزنید.

چگونه مغزی شیرآب آشپزخانه را تعویض کنیم


3- با یک آچار بزرگ کلاهک روی آن را باز کنید و مغزی - کارتریج cartridge- شیرآب را خارج کنید. باید بتوانید قطعه را به آرامی بردارید و یا آن را به سمت بیرون بپیچانید.

چگونه مغزی شیرآب آشپزخانه را تعویض کنیم
4- کل قطعات را به ابزارفروشی برده و قطعاتی را که برای تعویض نیاز دارید، تهیه کنید. با توجه به نوع شیرآبی که دارید( شیرآبهای مختلفی وجود دارد) ممکن است لازم باشد مغزی -کارتریج cartridge -، واشر، لاستیک شیر آب یا قطعه برنجی موجود در پایین شیرآب تعمیر شود.

چگونه مغزی شیرآب آشپزخانه را تعویض کنیم
5- مراحل باز کردن شیر را به طور معکوس انجام دهید تا شیرآب به حالت اولیه‌اش برگردد و سپس، برای آزمایش، شیرآب را به آرامی باز کنید.

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری