parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

۸ نکته در مورد تمیز کردن حمام و دستشویی

این مورد را ارزیابی کنید
(270 رای‌ها)
۸ نکته در مورد تمیز کردن حمام و دستشویی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ؛ نکاتی که در ادامه همین مطلب بیان می کنیم، شما را در شست و شوی بهتر حمام و دستشویی منزل تان یاری می کند:

*برای شست و شوی شیشه ها و آینه های دستشویی یا حمام، محلولی از آب گرم و سرکه تهیه کنید. این محلول را می توانید درون اسپری آبپاش بریزید و به شیشه اسپری کنید. معمولا بهترین وسیله برای پاک کردن شیشه ها، روزنامه های قدیمی است.

*برای از بین بردن جرم دستشویی می توانید از وایتکس یا همان محلول سفیدکننده استفاده کنید. البته از قرص های ژاول هم می توان استفاده کرد. راه آب را ببندید و یک قرص را در سینک بیندازید و بگذارید حدود ۱۰تا ۱۵دقیقه بماند.

*سرکه در شست و شو و برق انداختن لوازم چینی سرویس های بهداشتی نیز کاربرد موثری دارد. شما می توانید پارچه ای را به کمی سرکه آغشته کنید و یا سرکه را روی سطوح کاسه دستشویی و توالت به طور مستقیم بریزید و با برس تمیز کنید. این روش برای لکه زدایی و حتی قارچ زدایی وان حمام نیز کارساز است.

*برای بهتر پاک شدن جرم کاشی های حمام و دستشویی بهتر است همزمان با مایع سفیدکننده از جوش شیرین نیز استفاده کنید.

*توصیه می شود برای تمیزکردن حباب های لامپ حمام و دستشویی از دستمال نرم آغشته به الکل استفاده و حباب های لامپ ها را تمیز کنید.

*برای باز کردن سوراخ های دوش حمام، سردوشی حمام را چند ساعت در سرکه خالص قرار دهید تا رسوبات آن از بین برود.

*برای تمیز کردن و برق انداختن شیر آلات دستشویی و حمام، از یک اسفنج و مقداری سرکه و آب استفاده کنید. اسفنج خیس شده را در مقداری سرکه گرم فرو ببرید و به مدت ۱۵دقیقه (هر ۵ دقیقه یک بار) روی سطح آیینه و شیر آب بکشید. اسید موجود در سرکه باعث نرم شدن جرم های روی این سطوح می شود. شما سپس می توانید آن ها را با کف صابون یا کف مایع تمیز کننده ای بشویید و در نهایت با پارچه ای تمیز خشک کنید.
منبع:وبسایت سلامت نیوز

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری