parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

مکانیسم ایجاد رطوبت ، شوره و نم در دیوار خانه و روش رفع نم

این مورد را ارزیابی کنید
(166 رای‌ها)

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای از بین بردن و رفع نم و رطوبت ساختمان می باشد.

خدمات ما شامل رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان ، تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه نشت یاب، رفع بوی بد فاضلاب دستشویی و توالت و بوی نم و رطوبت، تخلیه چاه ، حفاری چاه فاضلاب ، رفع گرفتگی لوله فاضلاب ، تعمیرات حمام و توالت ، صد در صد تضمینی و بدون بازگشت در محل های اجرا شده


مکانیسم ایجاد شوره

برای ایجاد شوره سه شرط زیر باید فراهم شود:

۱٫ وجود نمک های محلول در دیوار ۲٫ وجود رطوبت کافی که نمک ها را به محلول های نمکی تبدیل کند. ۳٫ وجود مسیری برای حرکت محلول های نمکی به سمت سطح دیوار و تبخیر نمک های محلول در سطح آنالیز شیمیایی شوره نشان داده است که شوره ها عمدتاًسولفات های قلیایی هستند. سولفات های قلیایی در آجر، ملات و دوغاب سیمان یا در هر سه وجود دارند. این سولفات های قلیایی در آب حل می شوند و پس از عبور از منافذ موجوددر دیوار به سطح آن می رسند، سپس در اثر تبخیر آب محلول های سولفاته ، رسوب سفید رنگ(سفیدک) بر روی دیوار ظاهر می شود.

انواع شوره ها

شوره ها انواع مختلفی دارند:شوره های سولفاتی، شوره های کربناتی، شوره های کلروری وشوره های نیتراتی ….
مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری