parsa co logo

غرفه آبفای استان تهران در هشتمین همایش مدیران آب و فاضلاب کشور/ از بازدید قائم مقام وزیر تا بسته‌های اهدایی پرطرفدار

این مورد را ارزیابی کنید
(62 رای‌ها)
غرفه آبفای استان تهران در هشتمین همایش مدیران آب و فاضلاب کشور/ از بازدید قائم مقام وزیر تا بسته‌های اهدایی پرطرفدار

لندترین برج پایتخت در روزهای اردیبهشت میزبان هشتمین همایش مدیران شهرهای شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور بود. همایشی که با حضور مقامات عالی وزارت نیرو و حضور بیش از ١٢٠٠ نفر از مدیران شهرها از شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور و با ارائه آخرین دستاوردها برگزار شد و در نهایت با تجلیل از مدیران مختلف استانها به پایان رسید. علاوه بر سخنرانی ها و ارائه ورک شاپ ها و پنل های مختلف که همگی به میزبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و اجرای شرکت شهراب تدبیر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اتفاقات جنبی مثل بازدید معاون وزیرنیرو و مدیران از غرفه ها و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع آب و مرتبط با آیه های قرآن کریم همگی جزو جذابیت برنامه ای بود که در گزارش پیش رو بخشی از آن روایت خواهد شد.

نمایشگاهی در حاشیه همایش

سالن اصلی همایش ها از حضور مدیران پر شده است؛ مدیران و متخصصان مختلف به سخنرانی می پردازند و فضای بیرونی همایش فعلا ساعات آرامی را می گذارد. غرفه داران خود را آماده می کنند تا به محض اعلام وقت استراحت، بتوانند مهم ترین و اصلی ترین دستاوردهایشان را ارائه دهند. دور تا دور نمایشگاه را قاب هایی گرفته که نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. تصاویر زیبایی از آب، رودخانه ها، چشمه ها و دریاچه هایی که متعلق به ایران است و آیه هایی از قران که آن را کامل کرده، هر بازدیدکننده ای را چند دقیقه ای مشغول می کند. اهمیت بیش از اندازه قران مجید به مسئله آب را می توان با این آیه ها فهمید. پای یکی از عکسها نوشته شده: آیا ندیدی خداوند از آسمان آبی فرستاد و زمین بر اثر آن سبز و خرم می‌شود؟و خداوند لطیف و آگاه است». و این آیه ها و تصاویر در همه جای نمایشگاه دیده می شود.

باکتری ها مهمان غرفه تهران

از بین تمامی استانهای شرکت کننده در این همایش،  غرفه استان تهران که یکی از بزرگترین غرفه های حاضر در سالن بود. غرفه ای بزرگ با ارائه مهم ترین دستاوردهای این استان. ماکت های طرح اسکادای شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی و هم چنین شهرها و شهرکهای غرب تهران دو ماکتی بودند که در غرفه استان تهران وجود داشتند و سوالات زیادی را برای بازدیدکنندگان به وجود می آورد. البته  در کنار  ماکت ها، بخش آزمایشگاه مرجع  آبفای استان تهران هم جزو پر طرفدارترین و البته جذاب ترین بخش های غرفه بود که چند دقیقه ای افراد را سرگرم بازدید و توضیحات مسئولان این بخش می کرد. دلیل عمده جذابیت این بخش از غرفه هم دستاوردهای تازه در باره کنترل کیفیت آب بود.هم چنین در گوشه ای از این میز یک میکروسکوپ قرار داشت که یک نوع باکتری در استخرهای آلوده را به وضوح نشان می‌داد. همین هم باعث شده بود تا حتی مدیران رده بالا هم کنجکاو شوند و میکروسکوپ و باکتری را با دقت تماشا کنند.

مدیرانی که اول وقت به غرفه سر می زنند

قبل از آنکه غرفه های شلوغ شوند، علیرضا نوذری پور قائم مقام شرکت آبفای استان تهران به همراه احمد مشیری مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت زودتر از دیگر مدیران از غرفه استان تهران بازدید کردند. بازدیدی که در سکوت مقطعی نمایشگاه و با حوصله انجام می گیرد و بعد از اعلام زمان استراحت غرفه هر لحظه شلوغ تر می شود. فرید ظهیری، معاون نظارت بر بهربرداری به همراه دیگر مدیران از جمله منصور نهضتی و محمد علی‌رحیمی مدیر عامل آبفای منطقه ۵ در غرفه حضور پیدا می کنند و چند دقیقه ای را به بازدید و توضیحات افراد حاضر در غرفه درباره مهم ترین اتفاقات این استان می گذرانند.

یادگاری های استان تهران به مدیران

هم چنان که خیلی از مدیران از نمایشگاه بازدید می کنند در بخش دیگری از غرفه بسته‌هایی به بازدیدکنندگان اهدا می شود که در آن بروشورهای معرفی شرکت آبفای استان تهران و هم چنین توضیحاتی درباره تازه ترین دستاوردها قرار دارد. هم چنین در این بسته ها  چند یادگاری کوچک قرار دارد که به عنوان هدیه به مدیران تعلق می گیرد. این بسته ها  که اتفاقا طرفداران زیادی داشت باعث شد تا غرفه استان تهران حسابی شلوغ شود. در بین ساعتی که برای استراحت در نظر گرفته شده ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو به همراه حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هم از غرفه بازدید می کنند و درباره طرح اسکادای آب و فاضلاب جنوب شرقی سوالاتی را می پرسند. هم چنین دستاوردهای تازه ازمایشگاه مرجع هم باعث می‌شود تا این بخش از غرفه میزبان افراد برجسته در این نمایشگاه باشد.

تجلیل از افراد برتر در حوزه آبفا

در یک ساعتی که زمان استراحت بین سخنرانی ها قرار داده شده افراد شرکت کننده سعی می‌کنند تا از همه غرفه ها بازدید کنند. در این بین کرمی مدیر عامل آبفای منطقه ۶ و باقری معاون امور مشترکین نیز از غرفه استان تهران بازدید می‌کنند. در نهایت و با پایان گرفتن زمان استراحت مدیران به سالن همایش ها بر می گردند تا ادامه برنامه ها از سر گرفته شود و با این بازدید ها اولین روز شلوغ همایش تا ساعت ۵ به پایان می رسد. دومین روز همایش اما با تجلیل‌ها و تشکر ها به پایان می‌رسد. با قدردانی از کسانی که سالها در این حوزه زحمت کشیدند و فعالیت های مستمرشان باعث شده تا آب و فاضلاب کشور به پیشرفت های مهمی دست پیدا کنند و انگیزه و دغدغه بهتر شدن را هر لحظه داشته باشد. در اختتامیه این همایش از سید حسن ساداتی مدیر ناحیه یک آبفای منطقه ٢ شهر تهران به دلیل فعالیت هایش در این حوزه تشکر شد و با این تجلیل‌ها، همایش  به کار خود پایان داد.

تجربه دوره های قبل در برگزاری این همایش، که حدود هفت سال از آخرین دوره برگزاری آن می‌گذرد، نشان داده است که این قبیل همایشها می‌توانند منبع قابل اتکایی در به روز کردن طیف وسیعی از اطلاعات مدیران که در صف اول مقابله با کم آبی‌ها، کمبودها، فشارهای مردمی و مجریان پروژه‌های عمرانی کشور هستند، باشد.به همین دلیل ادامه برگزاری هرچه غنی تر این همایش ها با مشارکت مستقیم مدیران شهری و روستایی، به عنوان بازوی مؤثر بخش آب و فاضلاب و  وزارت نیرو میتواند جهت رفع بخشی از مشکلات صنعت آب و فاضلاب زمینه را برای تکرار موفقتر این تجربه در سالهای آتی فراهم کند. 

منبع : وبسایت شرکت آب و فاضلاب استان تهران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری