parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

سقوط کارگر مقنی به داخل چاه

این مورد را ارزیابی کنید
(16 رای‌ها)
سقوط کارگر مقنی به داخل چاه

یک کارگر مقنی به عمق ۲۵ متری چاه فاضلاب در پارکینگ یک مجتمع مسکونی سقوط کرد و به سختی مجروح شد.

این کارگر با تلاش آتش نشانان از چاه بیرون آورده شد و به مرکز درمانی انتقال یافت.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ ساعت ۹:۵۳ دقیقه روز گذشته، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۳ را به محل حادثه درخیابان سهروردی، ابتدای خیابان شهید قندی اعزام کرد.

محمد رضا وکیلی معاون منطقه شش عملیات آتش نشانی گفت: درپارکینگ مجتمع مسکونی یک کارگر مقنی برای حفر چاه با دستگاه وینچ(بالابر) درحال رفتن به عمق چاه بود که ناگهان براثرپارگی کابل وینچ(بالابر) از میان راه به عمق ۲۵ متری چاه سقوط کرد.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن ضمن ایمن سازی محل حادثه، سه پایه مخصوص چاه را بر روی دهانه چاه فاضلاب برپا کرده و با فرستادن یکی از نجاتگران به داخل چاه، کارگر محبوس شده به نام(غلام- د) را با استفاده از تجهیزات به سطح زمین انتقال دادند.

وکیلی ادامه داد: این کارگر افغانی در همان محل حادثه توسط امدادگران اورژانس تحت معاینه قرار گرفت که خوشبختانه آسیب جدی ندیده بود.

منبع:افکار نیوز

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری