parsa co logo 

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

سعید معروف سفیر آب ایران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سعید معروف سفیر آب ایران

 معروف نخستین سفیر آب ایران می‌شود/ رونمایی از تندیس آب در آیین بدرقه تیم ملی والیبال

آیین رونمایی از تندیس آب و معرفی نخستین سفیر آب کشور هم‌زمان با بدرقه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در برنامه‌ مشترکی با فدراسیون والیبال و بانک سامان با هدف فرهنگ‌سازی برای مدیریت مصرف آب و آگاهی‌بخشی عمومی نسبت به موضوع کمبود آب در کشور، در آیین بدرقه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات لیگ جهانی، سعید معروف کاپیتان تیم ملی را به عنوان نخستین سفیر آب معرفی می‌کند.

سعید معروف حکم و نشان خود را در این برنامه از حمید چیت‌چیان وزیر نیرو دریافت خواهد کرد.

هم‌چنین از تندیس آب که توسط استاد اشوری و به ابتکار بانک سامان طراحی و اجرا شده است با حضور ستارگان تیم ملی والیبال ایران و مقام‌های ارشد کشوری رونمایی خواهد شد.

این برنامه در چارچوب برنامه‌های کمپین عمومی «آب هست، ولی کم است» برگزار می‌شود که توسط بانک سامان و فدراسیون والیبال و با حمایت شرکت آب و فاضلاب استان تهران تدوین و اجرا شده است.

منبع:شرکت آب و فاضلاب تهران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه . 

مدیریت

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارساگستر فردا با شماره ثبت 490856 امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری