parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

حادثه ریزش چاه فاضلاب تخلیه نشده در مشهد

این مورد را ارزیابی کنید
(271 رای‌ها)
ریزش چاه فاضلاب در مشهد

مرگ بسیار غم‌انگیز پدر و دختر زائر امام رضا(ع)/چه کسی مسئول است؟+تصاویر

ریزش چاه در یک واحد مسکونی در مشهد که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود ، روز دوشنبه جان یک پدر و دختر مسافر را گرفت.

حسین خاکپور مدیر روابط عمومی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۴:۴۸ دقیقه ظهر روز دوشنبه هفدهم شهریور با اعلام حادثه ای مبنی بر ریزش چاه و سقوط افراد به درون آن ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد ، بی درنگ اکیپ امداد و نجات تخصصی ایستگاه های ۲ و ۴۴ را به محل حادثه واقع در منطقه طبرسی ، خیابان نوغان اعزام نمود .

ریزش چاه فاضلاب در مشهدریزش چاه فاضلاب در مشهد

وی گفت: در این حادثه یک پدر ودختر شهرستانی که برای زیارت به مشهد آمده بودند و در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود ، اقامت داشتند، به‌دلیل فروریختن ناگهانی دهانه چاه فاضلاب این اقامتگاه، به درون چاه سقوط‎ کردند و جان خود را از دست دادند.

خاکپور ادامه داد : این حادثه درحالی رخ داد که دختر ١٢ساله، هنگام شستن دست هایش به‌علت پر بودن چاه فاضلاب و بازشدن ناگهانی دهانه چاه به درون آن سقوط کرد و پدر که شاهد این اتفاق بود، در تلاش برای نجات دخترش به نزدیک چاه رفت که خودش نیز به درون چاه سقوط کرد.

ریزش چاه فاضلاب در مشهدریزش چاه فاضلاب در مشهد

این مقام مسئول در رابطه با نحوه عملیات نیروهای آتش نشانی گفت: با رسیدن نیروهای آتش‎نشانی، پیکر این پدرودختر از چاه خارج و تحویل نیروهای اورژانس مستقر در محل شد.

دکتر وفایی ن‍ژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع این حادثه و حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشخص شد این پدر ۴۰ ساله و دختر ۱۲ ساله‌اش بر اثر خفگی در دم فوت شده بودند.

منبع:باشگاه خبر نگاران

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات ساختمانی می باشد.

خدمات ما شامل حفر چاه فاضلاب ،بازدید فنی چاه و تخلیه چاه فاضلاب ، لایروبی چاه فاضلاب ، باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری