parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

۳ راه از بین بردن بوی بد فاضلاب توالت و دستشویی

این مورد را ارزیابی کنید
(2342 رای‌ها)
۳ راه از بین بردن بوی بد فاضلاب

از بین بردن بوی بد فاضلاب منتشر شده در فضای خانه که ناشی از نشت گاز سمی و گاز فاضلاب به داخل خانه است راه و روش هایی دارد که در ادامه این مطلب برایتان خواهیم گفت.

دلیل بوی بد فاضلاب در خانه چیست؟بوی بد آپارتمان از کجاست؟

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به داخل منزل است.این بو می تواند دائمی باشد و یا فقط در زمانهای مختلفی به مشام برسد.می تواند بسیار غلیظ باشد و یا بوی رقیقی داشته باشد.

همانطور که شما هم احساس کرده اید این بو می تواند بویی شبیه بوی تخم مرغ گندیده یا ماهی یا لاشه گندیده داشته باشد.می تواند در آشپزخانه ، توالت ، حمام و یا هرجای دیگر از ساختمان به مشام برسد.

چگونه بوی بد فاضلاب در خانه را از بین ببریم؟

راه اول:

یک چهارم تا یک دوم پیمانه جوش شیرین را در فاضلاب بریزید. یک دوم پیمانه سرکه سفید هم به آن بیفزایید. آنرا در فاضلاب بریزید و در فاضلاب را بپوشانید.

۳ راه از بین بردن بوی بد فاضلاب

راه دوم:

یک کیلو آهک را با ۱۰ لیتر آب مخلوط کرده بعد از چند ساعت آن را تکان داده و از صافی بگذرانید و صاف کرده آن را نه برای مدتی کوتاه برای مدتی دراز در دستشویی تخلیه نمایید.

راه سوم:

ترکیب نمک و جوش شیرین، محلول بسیار قوی و از بین‌برنده بوی بد فاضلاب است. یک لیوان نمک و یک لیوان جوش‌شیرین را به همراه یک کتری آب‌جوش به داخل چاه فاضلاب بریزید تا از بیرون زدن بوی نامطلوب آن جلوگیری کنید.

راه چهارم :

راه های ذکر شده در بالا فقط بوی بد فاضلاب را مخفی می کنند و منبع ایجاد بو را از بین نمی برند.بنابراین مجبورید هر از چند گاهی یکی از کارهای فوق را انجام دهید تا بوی بد توالت مخفی شود.برای از بین بردن دائمی بود بد توصیه می کنیم با متخصصین ما مشورت کنید.متخصصین شرکت با چندین سال تجربه ، ابتدا منبع و دلیل ایجاد بوی بد را شناسایی کرده و اقدام به رفع دلیل بوی بد می کنند.هزینه و قیمت خلاص شدن از شر بوی بد فاضلاب بسیار کمتر و ناچیزتر از آن است که فکر می کنید.با ما تماس بگیرید.

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل از بین بردن بوی بد فاضلاب توالت و گازهای خطرناک حاصل از آن ، باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری