parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

انشعابهای آب و فاضلاب کلیه واحدهای مسکن مهرنظر آباد نصب شد

این مورد را ارزیابی کنید
(16 رای‌ها)
انشعابهای آب و فاضلاب کلیه واحدهای مسکن مهرنظر آباد نصب شد

با بیش از ۵۲ میلیارد ریال هزینه

انشعابهای آب و فاضلاب کلیه واحدهای مسکن مهرنظر آباد نصب شد

 

تمامی ۲۸۸۰ واحد مسکن مهر نظر آباد دراستان البرز به انشعابهای آب و فاضلاب تجهیز شدند.

مهندس غلامرضا رضایی فر مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: هم اکنون شبکه توزیع آب و شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر قوچ حصار نظرآباد تکمیل شده و نزدیک به ۵۰۰ خانواده ساکن در این سایت از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده اند.

وی توضیح داد: در بخش آب آشامیدنی بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب به اقطار ۷۵ تا ۹۰۰ میلی متر از جنس پلی اتیلن و چدن داکتیل اجرا شده است. همچنین دو حلقه چاه اختصاصی با مجموع آبدهی ۴۰ لیتر بر ثانیه حفر و تجهیز و به مدار بهره برداری وارد شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش فاضلاب گفت: ۹۲۵۰ متر شبکه های جمع آوری فرعی و اصلی فاضلاب با اقطار ۲۰۰، ۳۱۵و ۴۰۰ میلی متر اجرا شده است و انشعاب تمامی ۲۸۸۰ واحد آن نصب و درصورتیکه پکیج تصفیه فاضلاب آن امسال احداث شود، آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیر عامل آبفای البرز اظهار داشت: پکیج تصفیه خانه فاضلاب قوچ حصار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال برای انتخاب پیمانکار و شروع عملیات احداث آن به مناقصه گذاشته شده است و پیش بینی می شود حداکثر تا نیمه دوم سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان ساخت، برای سایت مسکن مهر قوچ حصار تاکنون در هر دو بخش آب و فاضلاب ۷/۵۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

منبع : آبفای البرز

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری