parsa co logo

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا
 

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

این مورد را ارزیابی کنید
(336 رای‌ها)
آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

روش گام به گام رسم لوله های فاضلاب :

مطلوبست رسم پلان فاضلاب طبقه اول همان ساختمان (پلان بالا) :
۱- تعیین محل رایزرها :

در داکت یا داخل دیوار قرار می گیرند.قطر دایره مربوط به رایزر را در پلان با مقیاس ۱/۱۰۰ , ۰/۰۵ در نظر بگیرید.

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

۲- رسم لوله فاضلاب اصلی :

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

۳- رسم لوله های فرعی (انشعاب) :

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

۴- ایجاد خمهای ۴۵ درجه در محل اتصال لوله ها: این عمل را با دستور CHAMFER انجام دهید.

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

۵- در انتهای لوله های افقی دریچه بازدید رسم نمایید.

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

۶- لوله هواکش (VENT) را رسم نمایید. این لوله با خط چین رسم می شود. VENT برای کل فاضلاب بخصوص فاضلاب سنگین لازم است.

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

۷- نوشتن قطر رایزرها :

RAIN لوله مربوط به آب باران می باشد. عدد بالای خط کسری قطر لوله بالا رونده و عدد پایین کسر قطر لوله پایین رونده می باشد.

آموزش حرفه ای لوله کشی ساختمان (قسمت ۲)

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

موارد مرتبط

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری